Унікалізація контенту - основні і ефективні правила

Унікалізація тексту (контенту) - що це таке? Це те, що ми повинні зробити з наявною у нас інформацією (яку ми в когось нагло скопіювали :) ), для того аби пошукові системи вважали її єдиною і неповторною (унікальною).

Головне завдання унікалізації контенту полягає в тому, щоб цього добиться з мінімальними зусиллями (витратами часу і ворушінь звивинами) з Вашої сторони.

Ідеальним варіантом унікалізації тексту чи статті є повний рерайт (full rewrite), тобто стаття переказується заново своїми словами (згадайте перекази у школі - тут пряма аналогія). Але це надто довго, зусилля зовсім не мінімальні, і насправді це просто не потрібно.

Думок відносно того, наскільки треба змінювати оригінальний текст - багато. Різні колеги - сеошники-оптимізатори називають цифри від 5% до 70% від загального обсягу інформації. Звичайно ж, чим більше, тим краще, але якщо мета полягає в тому, щоб попасти в індекс, то достатньо буде і 5%-10% змін в самому тексті плюс правильно структурувати сайт. З іншої сторни, однак, чим більше змін, тим кращі будуть позиції сайту по відповідним пошуковим запитам.

Отож, як найкраще змінювати текст?

  • Заміна слів на їх синоніми, перефразування, зміна самої структури речень. Проста заміна слів на синоніми - не найефективніший спосіб, тому що текст при цьому змінюється відносно слабо. Набагато ефективніше переробляти всі речення, змінювати їх структуру якогомога більше. Я вважаю, що дуже ефективно змінювати кількість речень - об’єднювати декілька в єдине і навпаки - розбивати довгі складні речення на декілька простих. Пошуковики аналізують текст, в тому числі і по реченнях, тому такі зміни повинні бути ефективні. Дуже часто в тексті можна просто переставити речення - змінити їх порядок. Змінювати речення і перефразовувати треба рівномірно по всьому тексту!
  • Зміна заголовків тексту і назви сторінки. Дуже бажано змінити заголовок тексту (він знаходитьчся в тегах H1) і назву (title) сторінки. (Для ВордПресу це не актуально, але для інших CMS - обов’язково)
  • Зміна підзаголовків в самому тексті. Якщо в тексті є підзаголовки в тегах Hn, то їх теж необхідно змінити ( як варіант - частину видалити або додати нові). Якщо підзаголовків взагалі нема в оригінальному тексті (нашому скопійованому :) ), то їх можна додати - від цього гірше точно не буде :) .
  • Зміна першого і останнього абзаців. Існує думка, що надважливо якомога сильніше змінити перший і останній абзаци в тексті. В ідеалі їх можна цілковито переписати або взагалі додати нові абзаци на початок/кінець тексту.
  • Зміна порядку абзаців. Ефективно міняти абзаци місцями (де це можливо без шкоди для самого змісту новини-посту-статті).
  • Змішування декількох статей/новин/постів. Це один з найкращих способів зробити унікальний текст. Суть в тому, що береться дві чи більше статті на одну тематику і з них створюється одна нова. Простіше за все це робити абзацами - частина береться з одної статті, а частина з іншої - перемішується. Якщо статті однієї теми, то зробити це зовсім не важко і генерований нашим мозком текст буде цілком зв’язний і читабельний. Найпримітивніший варіант - взяти першу половину з першої статті, а другу - з іншої.
  • Зміна списків у тексті. Суть в тім, що дуже часто пункти в списках можна і треба переставити місцями без шкоди для тексту. Особливо це стосується ненумерованих списків.
  • Поділ статті на сторінки. Якщо в оригіналі стаття розбита на оригінальному сайті на декілька сторінок, то їх можна об’єднати. Чи, навпаки, якщо стаття довга, її треба розбити на менші сторінка на Вашому сайті.
  • Жодних посилань на першоджерело. Це простий, але дуже важливий пункт. Небезпечно ставити посилання на джерело статті - ні активних, ні через редирект, навіть просто адресу сайту у вигляді тексту. Чому? Тому що Ви самі в такому випадку вкажете Яндексу і Гуглу ресурс, звідки взято тепер уже свою статтю :) (А вони вже почнуть аналізувати детальніше, бо знайшли зв’язок-link між Вашою статею і джерелом). Питання про авторські права не розглядаю, (придивіться детальніше до того сайту, звідки Ви берете інформацію - чи бува він теж її у когось не передрав :) )

Успіхів!

P.S. Якщо Ви забули що таке:

Синоніми - це слова, одинакові або близькі за значенням, але різні за звучанням і написанням.

2 Responses to “Унікалізація контенту - основні і ефективні правила”

  1. patifonov Says:

    Так же хочу отметить, что очень интересная и хорошо написаная статья, обязательно беру в закладки, спасибо.
    Кстати не подскажете, первые буквы красным цветом это как-то автоматически делается или в ручную форматируется?

  2. Олег Says:

    Буду честный - статью перевел с русского :)
    Ето тоже очень хорошый способ доставать контент - просто его переводить.
    Первые буквы красным сам ручками делал :) - накладно, но красиво (как на меня) . Тему сменил бы - ета уже надоела, но я люблю в кодах покопаться а на ето сейчас вообще нету времени - сегодня наверное даже спать не буду - надо научную работу написать.

Leave a Reply


Amcaptcha &mdash захист від спаму у Wordpress

Memory: 13.27MB