Цікава замітка про гендерний маркетинг

Оскільки кожен SEO-оптимізатор за покликанням також є маркетологом (специфічний - Інтернет-маркетинг, який повинен вивчати пошукові вподобання відвідувачів сайту або майбутніх прогнозованих відвідувачів, бачачи в них потенційних покупців, клієнтів тд.), то і для загального розвитку треба знати певні відмінності у просуванні товарів і послуг з огляду на стать користувачів.  Дивимось малюнок.
Цікава замітка про гендерний маркетинг

На тюбіках написи дрібним шрифтом:

  • червона: «225мл + 25мл безплатно»
  • чорна: «200мл + 50мл безплатно»

Як зрозуміло, перед нами два продукти - червоний розрахований на жінок,  чорний - для чоловіків.  Але зацікавлення викликає спосіб подання інформації про бонус.  Жінкам конкретно пропонується 25 грамів додатково, а от чоловікам бонус подається як 25%.

Чому так? Вся справа у різному сприйнятті. Жінці візуально легше сприйняти і зрозуміти кількість/величину бонусу, якщо вона виражена в одиницях чогось матеріального (або парах черевичків наприклад). А нам чоловікам, з аналітичним складом розуму, краще сприймаються процентні дані, бо вони автоматично переводяться з 25% в 1/4 - а це ж четверта частина чого-небудь!  Рогодьтесь, 1/4 - це таки солідний додаток.

Тому якщо колись будете мати справи з інтернет-магазинами косметики, то не забувайте про ці речі при оформленні і поданні інформації на сайті!А нікому не треба дома на морском побережье? Сонце, море і красиві тіла :)

Leave a Reply


Amcaptcha &mdash захист від спаму у Wordpress

Memory: 13.25MB