Як правильно складати оголошення контекстної реклами або не повторюйте чужих помилок

Як правильно складати оголошення контекстної реклами або не повторюйте чужих помилок

Доброго ранку, хоча годинник показує вже 13.46, але для мене це ранок, і пишу бо отримав матеріал для роздуму і трошки натхнення від того, що побачив серед оголошень контекстної реклами (Google AdSense) наступні екземпляри для порівняння. Дивимось на малюнок:

Отож аналізуємо перше контекстне оголошення:

Плюси:

- Привабливий заголовок цього рекламного оголошення у вигляді персонально адресованого питання   - Потрібна торгова марка? Чому він привабливий? Тому що з погляду соціальної психології це практично аналогічно ситуації, коли ти йдеш по вулиці і звертаєш увагу на  дівчину-промоутера, яка задає тобі таке ж питання.

- Наявність правильно поданого телефонного номеру з кодом міста (Київ)

-  Домен Vlasnyk.com - хороша назва для компанії, яка займається господарськими справами

Мінуси:

  • Низька інформативність самого тексту оголошення: Можна би було написати “Регистрируем торговые марки. Быстро и дешево. Звоните в  Киеве ……..  (якраз в обмеження 70 знаків би помістилося все)або щось в тому плані. Потенційний клієнт отримав би більше інформації про запропоновану йому послугу. Ага - вони в Києві, а я (клієнт ) в Житомирі (для прикладу). Реєструють дешево - а дешево це у них скільки? От і пряма причина клікнути по оголошенню.

Оголошення друге:

Плюси:  - до єдиного плюсу в цьому оголошенні контекстної реклами слід віднести вже зазначені розцінки. То - 1800 гривень, інше - 800 гривень. Все.

Мінуси:

  • Переписав би заголовок - Регистрируем предприятия.  (То особиста думка, навіть дописав би “Регистрируем предприятия под ключ” але в заголовку оголошення має бути не більше 25 знаків (Довідка Google AdWords)
  • Невідомо для чого телефони і куди дзвонити якщо вони без кодів міста?
  • Домен в безплатній зоні org.ua для солідної комерційної організації зовсім не підходить.

Ну от, здається все надумав, те і написав. Для загального розвитку -30 советов по составлению заголовков от Джо Витале (Mr. Fire)

P.S. Двигун торгівлі - Реклама! Вам часом не потрібні перевозки груза , такого як вагонка из лиственницы?

Leave a Reply


Amcaptcha &mdash захист від спаму у Wordpress

Memory: 13.26MB