Як правильно складати оголошення контекстної реклами або не повторюйте чужих помилок
Доброго ранку, хоча годинник показує вже 13.46, але для мене це ранок, і пишу бо отримав матеріал для роздуму і трошки натхнення від того, що побачив серед оголошень контекстної реклами (Google AdSense) наступні екземпляри для порівняння. Дивимось на малюнок:
Отож аналізуємо перше контекстне оголошення:
Плюси:
- Привабливий заголовок цього рекламного оголошення у вигляді персонально адресованого питання - Потрібна торгова марка? Чому він привабливий? Тому що з погляду соціальної психології це практично аналогічно ситуації, коли ти йдеш по вулиці і звертаєш увагу на дівчину-промоутера, яка задає тобі таке ж питання.
- Наявність правильно поданого телефонного номеру з кодом міста (Київ)
- Домен Vlasnyk.com - хороша назва для компанії, яка займається господарськими справами
Мінуси:
Низька інформативність самого тексту оголошення: Можна би було написати “Регистрируем торговые марки. Быстро и дешево. Звоните в Киеве …….. (якраз в обмеження 70 знаків би помістилося все)або щось в тому плані. Потенційний клієнт отримав би більше інформації про запропоновану йому послугу. Ага - вони в Києві, а я (клієнт ) в Житомирі (для прикладу). Реєструють дешево - а дешево це у них скільки? От і пряма причина клікнути по оголошенню.
Оголошення друге:
Плюси: - до єдиного плюсу в цьому оголошенні контекстної реклами слід віднести вже зазначені розцінки. То - 1800 гривень, інше - 800 гривень. Все.
Мінуси:
Переписав би заголовок - Регистрируем предприятия. (То особиста думка, навіть дописав би “Регистрируем предприятия под ключ” але в заголовку оголошення має бути не більше 25 знаків (Довідка Google AdWords)
Невідомо для чого телефони і куди дзвонити якщо вони без кодів міста?
Домен в безплатній зоні org.ua для солідної комерційної організації зовсім не підходить.