Про кризу в UAнеті… Факти та реакція ринку


За даними за листопад-грудень 2008 року, активність компаній на інтернеті-ринку зменшилася на 30-50%. Так, згідно із статистикою ООО «Хостмастер» приріст доменних імен в найбільшій українській зоні COM.UA у грудні склав 1 600 проти середнього за 2008 роки 3 500. За даними компанії Mirohost.net приріст кількості розміщуваних сайтів також скоротився на 35-40%.
«Це, звичайно, ще не спад, але істотне скорочення темпів зростання ринку. Слід розуміти, що йдеться про ринок, що бурхливо розвивається, з характерним 25-30% річним зростанням, - відзначив директор компанії Imena.UA Павло Блоцкий. - І таке зниження темпів свідчить про величезний фінансовий тиск, який криза надає на українські компанії». Фактично ці цифри говорять про те, що найближчі 2-3 місяці на ринку online-послуг будуть надзвичайно напруженими. І світові тенденції свідчать, що it-компанії в екстреному порядку шукають нові механізми стимулювання попиту (логічно ж!).
«В умовах кризи компанії повинні зосередитися на тому, щоб допомогти своїм клієнтам заробляти більше грошей, - вважає член правління ІНАУ і почесний президент компанії Imena.UA Олександр Ольшанський. - Єдина дорога подолання кризи не в тому, щоб економити і скорочувати витрати, а в тому, щоб більше працювати і більше заробляти» (лопату в руки).
Як перший крок заявлена передача практично всіх рекламних можливостей компанії в розпорядження її клієнтів. Кожен клієнт, що має сайти на хостингу Mirohost.net, отримають від 300 тис. до 1 млн. баннеропоказов в баннерних мережах Penguin і УБС. Також компанія веде переговори з “Бігміром”, щоб можна було і в його баннерной мережі запустити ініціативу.
У планах компанії – впровадження ряду інших ініціатив на партнерство зі своїми клієнтами.
P.S. Замовляйте продвижение сайта щоб отримати більше відвідувачів, а отже - покупців. Вийшов з ладу ПК, а інформація комерційна і дуже важлива - допоможе восстановление данных.