Про спецрозміщення контекстної реклами…
Недавно з’явилося повідомлення про те, що Яндекс буде виводити у результатах пошуку тепер уже 3 оголошення контекстної реклами.
Щоправда, таке відбуватиметься лише з високочастотними пошуковими запитами, серед яких є висока цінова конкуренція між рекламодавцями (простіше кажучи, ті ключові слова дуже дорогі і щоб потрапити у спецрозміщення зверху треба ще підвищити ціну за клік і обійти конкурентів таким чином ).
Nothing personal, just business :) Для порівняння - Google і так давним-давно виводить собі 3 контекстні оголошення над списком результатів пошуку і йому абсолютно байдуже, як же там виглядає вікно з відкритою сторінкою Google у користувача наприклад на розширенні 1024 на 768 пікселів… А виглядає це приблизно так, якщо будемо шукати наприклад “раскрутка сайта“: (хостинг теж цікава конкурентна ніша - качественный украинский хостинг с PHP).
Що цікаво - реклама AdWords завжди на першому місці. А якби Яндекс ще рекламував свій Директ так само?
Не міг не виділити якість регіонального пошуку від Яндексу (хоча регіон і не вибраний, але визначений - Київ), але Масква, Лієнінскій праспект - неадекватно.
От уривочок з інтер’ю Сергія Петренка порталу Медіабізнес (http://www.mediabusiness.com.ua/content/view/15313/125/lang,ru/ )
Каков объем инвестиций Яндекса в Украину? Насколько важен для Яндекса украинский рынок?
Мне сложно оценить объем инвестиций, потому что 90% работы, необходимой для их запуска, было сделано в Москве, включая украинскую формулу ранжирования сайтов и поддержку украинской морфологии…
Отакої - виявляється московський Яндекс начитався цитат з-під пера Шевченка - “I чужому научайтесь, й свого не цурайтесь”.
P.S. Ось такі музыканты з Бремена А про биржи ссылок читаємо тут.